Azam , Alakazam ;P
Hyee korang. Dah lama x update blog ^.^ Kan tahun 2011 dah nak tamat. 2012 plak nak 'menemani,mendokong' kita sampaii la hari terakhir,bulan terakhir 2012 nant ~ *belitt2 sikitt ;p
Okayy,stiap orang mestii ada 'hajat  , impian , azam' yang x tercapaii lagii kan ? For sure punya <-- Over yakin plak ;] Okayy , for those yg 'hajat , impianazam' dya dah tercapai. TAHNIAH la weyh !! Aku nii ha , tercapaii la jugakk satuu hajat. Iaitu dpt naikkan prestasi pelajaran ~ <--- Errr,weird -.-
Ignore tulisan kuning tuu ;)

Tahun depan AKU BERAZAM NAK SCORE AT LEAST 4A ~ Even belum PMR,sekurang2nyaa,dpat naikkan semangat aku untuk belajar <--- Ceycey ;p
Impian semua ibubapa, mestii nak tgok anak depa berjaya smp ke 'MENARA GADING' kan ? *Err,btul kah?

Okayy,hope korang punya impian tahun nii (2011) dah pon TERCAPAI . Amin :) Aku tumpang bahagia kalau hampa sumee dpt tunaikan hajat hampa tuu. Weeppeeii ;D
Impian aku pon , Alhamdulillah la nasib dah tercapai ;]

Kbyee korang. Dah xlarat nak type. Huhu ^^ Assalamualaikum. Jumpa lagii dear stalker 

OLD | NEW


Template by NH. Basecodes by nananitchiepie. Other : x x x x x x