Kahwin Lari dan Dating :)



Hyee korang ;p Sihatt ? K,aku sihat sbb tadi ada merentas desa kat skolah. Huhu,penattt x terkira deyyh -.- Dalam hujan plak tu,mmg cool lah kan ? Tgok tajuk tu, Kahwin lari dan Dating bermaksud
Kahwin Lari  ---> Merentas Desa - 3/3/2012
Dating  ---> UP1 - 6/3/2012
Kahwin lari dah selesaii. Dating ? Cepaattt la sikitt >.< Malas doh nak tggu lama2. Nant bleyy lupa apa yg cikgu ajar. Aku x sabar dah nieh. Mana tak nya,exam first sesi 2012 tuu. HAHAHAH --.

K,aboutt exam kita lupakan sekejapp. Aku nak citer pasal Oral English and Choral Speaking -.- Jerhh,kenapa mestii A D A ? Aku nak dapat markah tapi haram x hafal apa lagi untuk Oral tuu. Jangan cakap H A F A L , C A R I pon x lagiii. Hikhik,malas -.- *YaAllah,jauhkanlah sikap MALAS aku nieh :(
Btw.Choral Speaking. Weeeeee ;D Aku suka,aku suka. Suka tu suka,tapi malas oh nak hafal script dya. Deyhhhh -.- Malas lagiiii >.<"  Tajuk CS tu yg bestt. About Harry Potter. Hehe,haritu ada la juga practise sorang2 dalam bilik macam apa lagi -.- HAHAHAHAH.

So,skolah korang mcm mana ? Okayy ke tidakk ? Aku,Alhamdulillah,setakaaat ni nothing happen lagii :))
Nak tgok gambar aku lepas habis Merentas Desa ? Eh,ada org cakap Merentas Taman sbb kami lari ikut Taman ja. Bukan Desa. K,aku xtaw lah =.=

Taraaaaaaaaaaaaaahhh : D

Muka penat gilaa =/=

Senyum xyah dok kata apa :)

Jari Jemari aku sudah letih seperti tuan dya. Got to go,baibai ;) 
Eh,btw smalam first time ak makan Tutti Fruiti dkat Village Mall. First day Tutti Fruiti plak tu,so ada potongan brapa pratus ntah. Ak x dgr sgt Uncle tu ckp. Aku terujaa :) At least ak dah dpt makan Tutti Fruti tu. Ak dah lama taw cari Tutti Fruti sekitar Penang and Kedah. Last2,siaaap dapaat potongan lagiii. First day tuu ;D
Baiii Baiii :)))




OLD | NEW


Template by NH. Basecodes by nananitchiepie. Other : x x x x x x